Biežāk uzdotie jautājumi
Zemāk atradīsi atbildes uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem.
Jautājumi un atbildes par visiem pakalpojumiem
- Aizpildi pieteikumu primero.lv mājaslapā, filiālē vai pie AS Primero partneriem.
- Sagaidi mūsu piedāvājumu, ko nosūtīsim SMS veidā, kā arī mūsu konsultants sazināsies ar Tevi telefoniski.
- Pozitīva rezultāta gadījumā līgumu noformēt varēsi klātienē mūsu AS Primero filiālē vai attālināti, parakstot dokumentus ar Smart-ID. Ja auto būsi izvēlējies pie kāda no AS Primero partneriem, līgumu varēsi noformēt turpat uz vietas.
Verificēt pieteikumu nozīmē apstiprināt savu identitāti un pieteikumu izskatīšanai.
Pieteikumu iespējams verificēt jeb apstiprināt sekojošos veidos:
- Mājaslapā izmantojot SMART-ID;
- Mājaslapā izmantojot e-parakstu;
- Klātienē, mūsu filiālē Bauskas ielā 86, Rīgā;
- Pie mūsu sadarbības partneriem visā Latvijā.
Aktuālā un precīza informācija kā iegūt SMART-ID kontu pieejama šeit: https://www.smart-id.com/lv/lejupielade/registrejiet-kontu/
Ja vēlies veikt grozījumus savā līgumā, iemaksājot lielāko ikmēneša maksājumu, lūdzu raksti mums uz e-pasta adresi info@primero.lv, norādot informāciju par līguma nr, vārdu, uzvārdu un personas kodu un informāciju par to, ko tieši vēlies grozīt- samazināt līguma darbības termiņu vai arī samazināt ikmēneša maksājumu, kā arī cik lielu summu vēlies iemaksāt līgumā daļējai apmaksai. Jau 1 darba dienas laikā mūsu darbinieks sazināsies ar Tevi.
Ja vēlies veikt pilno līguma apmaksu, lūdzu aizpildi pieteikumu, kas atrodas šeit un nosūti to mums uz e-pasta adresi info@primero.lv. Jau 1 darba dienas laikā mūsu darbinieks sazināsies ar Tevi.
Plānotais brauciens ir uz Šengenas zonas dalībvalsti.
Ja vēlies izbraukt ar AS Primero īpašumā esošu transportlīdzekli ārpus Latvijas, pa Šengenas zonas valstīm, tad nav nepieciešams saskaņojums no īpašnieka.
Plānotais brauciens ir uz valsti, kas nav Šengenas zonas dalībvalsts:
Ja vēlies izceļot uz valstīm, kas nav Šengenas zonas dalībvalstis, tad nepieciešams saņemt pilnvaru no AS Primero. Lai saņemtu pilnvaru nepieciešams:
- Aizpildīt iesniegumu šeit (Lūdzu, paraksti iesniegumu ar derīgu elektronisko parakstu un iesūtiet mums e-pastā. Ir iespēja arī aizpildītu iesniegumu sūtīt uz AS Primero korespondences adresi Skanstes iela 52, Rīga, LV-1013);
- Iegādāties KASKO polisi uz izbraukšanas periodu;
- Iesūtīt maksājuma uzdevumu par veikto maksājumu par KASKO polisi;
- Veikt pilnvaras izgatavošanas rēķina apmaksu 20 EUR apmērā;
- Iegādāties Zaļo karti izbraukšanai;
- Jāņem vērā, ka AS Primero ir tiesības atteikt izbraukšanu ārpus Šengenas zonas valstīm, nepaskaidrojot iemeslu turētājam.
Lūdzu, paraksti iesniegumu ar derīgu elektronisko parakstu un iesūti mums e-pastā. Ir iespēja arī aizpildītu iesniegumu sūtīt uz AS Primero korespondences adresi Skanstes iela 52, Rīga, LV-1013).
Ja ar transportlīdzekli pārvietosies cita persona:
Ja nepieciešams izbraukt ar AS Primero īpašumā esošu transportlīdzekli ārpus Latvijas, bet ar transportlīdzekli pārvietosies cita persona, nepieciešams saņemt pilnvaru no AS Primero. Lai saņemtu pilnvaru nepieciešams:
- Aizpildīt iesniegumu šeit (Lūdzu, paraksti iesniegumu ar derīgu elektronisko parakstu un iesūtiet mums e-pastā. Ir iespēja arī aizpildītu iesniegumu sūtīt uz AS Primero korespondences adresi Skanstes iela 52, Rīga, LV-1013);
- Iegādāties KASKO polisi uz izbraukšanas periodu;
- Iesūtīt maksājuma uzdevumu par veikto maksājumu par KASKO polisi;
- Veikt pilnvaras izgatavošanas rēķina apmaksu 20 EUR apmērā;
- Jāņem vērā, ka AS Primero ir tiesības atteikt izbraukšanu trešajai personai uz Šengenas zonas dalībvalstīm, nepaskaidrojot iemeslu turētājam.
Ja esi jau veicis transportlīdzekļa izpirkuma vērtības apmaksu un līgums ir izbeigts:
Ja vēlies AS Primero īpašumā esošu transportlīdzekli nodot auto pārstrādes uzņēmumam, lūdzu veic transportlīdzekļa pārreģistrāciju uz sava vārda CSDD sistēmā un pēc pārreģistrācijas varēsi nodot to auto pārstrādes uzņēmumam bez saskaņojuma AS Primero.
Ja nevēlies veikt transportlīdzekļa pārreģistrāciju uz sava vārda, bet nodot to auto pārstrādes uzņēmumam, kamēr īpašnieks ir AS Primero, nepieciešams saņemt pilnvaru no īpašnieka:
- Lai saņemtu pilnvaru nepieciešams nosūtīt informāciju uz e-pasta adresi info@primero.lv, norādot konkrētu auto pārstrādes uzņēmumu, kuram transportlīdzeklis tiks nodots;
- Uzņēmumu saraksts pieejams šeit.
Ja neesi veicis transportlīdzekļa izpirkuma vērtības apmaksu:
Ja līgums ir aktīvs, bet transportlīdzeklis, jūsuprāt, vairs nav izmantojams ceļu satiksmē, AS Primero var izskatīt iespēju atļaut transportlīdzekli nodot pārstrādes uzņēmumam.
Šādu iespēju varam izskatīt, ja tiek iesūtīts:
- Iesniegums brīvā formā uz e-pasta adresi info@primero.lv , iesniegums pieejams šeit;
- Servisa atzinums par transportlīdzekļa tehnisko stāvokli;
- Transportlīdzekļa fotogrāfijas;
- Jāņem vērā, ka AS Primero ir tiesības atteikt transportlīdzekļa nodošanu auto pārstrādes uzņēmumam.
Šādā situācijā Tev jāsazinās ar AS Primero, rakstot uz e-pastu info@primero.lv līguma nr, vārdu un uzvārdu, personas kodu, jāinformē AS Primero pārstāvis par saviem nodomiem transportlīdzekli pārdot. Jau 1 darba dienas laikā mūsu darbinieks atbildēs Tev uz e-pastu.
Tiklīdz mainās kontaktinformācija, par to noteikti jāziņo, rakstot uz e-pastu info@primero.lv
- Uzņēmuma nosaukums - Primero Finance AS
- Reģistrācijas numurs - 40203148375
- PVN Reģistrācijas numurs - LV40203148375
- Adrese - Antonijas iela 3, Rīga, LV-1010
- Banka - SIGNET BANK AS
- Konta Nr. - LV66LLBB0003204002431
Ja vēlies informēt par datumu, kad kavēto maksājumu varēsi veikt, lūdzu sazinies ar mums e-pastā info@primero.lv, norādot personas datus (Vārdu, uzvārdu, personas kodu, kontakttālruni un līguma numuru), konkrētu maksājuma datumu un kavējuma iemeslu.
Vai zvanot uz klientu apkalpošanas centru pa tālruņa numuru 371 25333033
Šādā gadījumā lūdzam savu jautājumu uzdot e-pastā info@primero.lv, norādot personas datus (Vārdu, uzvārdu, personas kodu, kontakttālruni un līguma numuru).
Vai zvanot uz klientu apkalpošanas centru pa tālruņa numuru 371 25333033
Šādā gadījumā lūdzam savu jautājumu uzdot e-pastā info@primero.lv, norādot personas datus (Vārdu, uzvārdu, personas kodu, kontakttālruni un līguma numuru).
Vai zvanot uz klientu apkalpošanas centru pa tālruņa numuru 371 25333033
Ja pie līguma noslēgšanas esi parakstījis vienošanos par OCTA polises iegādi no AS Primero kā neatņemamu papildpakalpojumu uz vienu gadu:
Šādā gadījumā par OCTA polises iegādi parūpēsies AS Primero visu gadu un Tev par šo pakalpojumu nebūs jāuztraucas un ikmēneša rēķinam pievienosies izmaksas par OCTA polisi pēc cenrāža.
Ja par OCTA polises iegādi neesi noslēdzis vienošanos ar AS Primero, tad Tev ir iespēja izvēlēties OCTA apdrošinātāju pašam.
Informējam, ka OCTA polisei ir jābūt spēkā visu līguma darbības laiku un arī periodā, kad transportlīdzekļa īpašnieks ir AS Primero.
Ja neesi sameklējis atbildi uz savu jautājumu, tad lūdzu sazinies ar mums uz e-pasta adresi info@primero.lv, uzrakstot savu jautājumu. Atbildīgais darbinieks ar Tevi sazināsies jau 2 darba dienu laikā.